Ont

Ja herrgud vad jag har ont i kroppen! Träningsvärk från i måndags big time. Sen redan i helgen så hade jag ont i en magmuskel och den vart inte bättre igår heller. Den gör ont idag med, så jag ska fråga PT:n om vi kan ta bort en övning. Det var under två som jag kände av det ordentligt. Men just en övning var väldigt jobbig, det gjorde ont på ett sätt som inte bara var trött-ont. Känns inte så kul att skada sig redan så jag hoppas att han kan byta ut just den övningen.
 
Igår var det då promenad. Vi gick nästan två timmar i bra tempo. M var med och började så smått gnälla efter dryga timmen... hihi, han tyckte det var tråkigt och så hade han ont i fötterna. Dåliga skor säger jag... han hade vanliga vardagsskor, inga fotriktiga skor. Men det är ju hans eget fel :)
 
En vecka till BIM. Dagarna går sakta. Känner inget som helst som skulle vara annorlunda. Eller jo, träningsvärk har jag ju, men i övrigt så är det inget som känns annorlunda alls. Må dagarna gå fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisfrot.blogg.se

Tankar och funderingar kring bebislängtan...

RSS 2.0