30 fullgångna veckor!

Yes! Nu har vi tagit oss förbi en milstolpe till :) Känns väldigt bra att det nu gått 30 fulla veckor. Magen är stor som ett hus och jag kan inte ha varken dator eller nåt annat i knät. Det är svårt att äta utan att hela bulan är full med mat efteråt, jag kommer ju inte fram och kan luta mig över talriken. Men vad gör väl det om hundra år :)
 
Att sova är numera en lyxvara, men det är väl bra att vänja sig eller nåt. Jag får vila under dagarna när jag blir trött och det försöker jag lyssna på. Tror inte jag vinner på att vara nån superkvinna som far runt och grejar bara för att. Så en del dagar med mest sova och äta har det blivit senaste veckan. 
 
Ska börja tvätta det minsta i klädväg i helgen tänkte jag. Jag skulle även behöva börja fundera på BB-väskan... Kanske inte packa men skriva en lista möjligen. Och börja fundera på att lägga fram det kanske? Dels för att se om nåt som jag tror jag måste ha saknas och dels för att se om jag behöver beställa färdtjänst till väskan eller inte, hahaha! Sen är det ju så att det mesta fixar sig ändå. Skulle det bli bråttom nu snart och bebbarna tycker att dom ska komma så blir vi ju ändå kvar ett tag på sjukhuset och då har vi båda tid att åka hem och packa ihop det som behövs. Men det kanske är bra att börja fundera lite iallafall.
 
Det mesta är uppackat efter flytten så det känns bra. Det är inte alls ordning än, men kartongerna är så gott som tömda iallafall. Ska försöka styra upp det i helgen med resten så dom kan komma och hämta dem under nästa vecka kanske. Skulle vara skönt att bli av med dem och känna att det iallafall inte står såna överallt.
 
Ikea har vi inte hunnit med än... hoppas på att göra det i helgen. Men vi får se, vill inte vara för gnällig med M då han har första helgen på länge som det inte finns en massa måsten. Fast en del måsten tycker ju jag att vi har då... men vi får se. Lagom gnäll är alltid bäst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisfrot.blogg.se

Tankar och funderingar kring bebislängtan...

RSS 2.0