Läst om vitaminer

Idag satte jag mig och läste om vitaminer och mineraler. Det visade sig att om jag köper ACO - Kvinna eller Apoteket - Kvinna så finns det allt man behöver i dem. Har läst lite om Omega3 också, ska fråga på kvinnokliniken om det är bra att lägga till det. Vi äter inte så mycket fet fisk så det kanske är bra tänker jag. Tidigare, förra året, så tog jag en multivitamin och sen extra folsyra, men det behöver jag inte göra tydligen.
 
Så när denna burk vitaminer som jag har nu är slut så tänkte jag köpa en som är mer anpassad till kvinnor som vill bli gravida. BAH! Det känns så konstigt att jag sitter och skriver just det... Bli gravid. Ja tack! Det vill jag :) Så nu läser jag lite om sånt som är bra att veta. Det mesta har jag ju stenkoll på, men visst dyker det upp en del nytt här och där med.
 
Det är jättespännande att faktiskt planera nu. Inte så att jag kommer gå bananas med det, men det skadar aldrig att vara förberedd och påläst :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisfrot.blogg.se

Tankar och funderingar kring bebislängtan...

RSS 2.0