Närmaste avklarade

Nu har mina närmaste bästa fått veta. Skönt att ha det klart. Jag har ju smygberättat för några få. Känt efter lite av reaktionerna. Men bästaste storasyster är ett stöd som alltid. I allt. Hon har tre barn själv och hon vet att jag vet vad det innebär. Så hon stöttar och peppar. Bästa du!
 
Nu är det mamma kvar... får se vad lilla mamma säger. Jag skickade länken till bloggen till henne, hon har inte sett den än. Lite nervöst och lite pirrigt. Men jag vet att just dessa två är det största stödet jag kan få i livet. Älskade familj :)
 
Har nåra till som jag känner att jag vill ska veta sanningen om min planerade babyalien. Ska ta dem allteftersom. Resten kommer få den officiella sanningen sen. Inte denna sanning. För alla behöver inte veta den här sanningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bebisfrot.blogg.se

Tankar och funderingar kring bebislängtan...

RSS 2.0